jasny dom


jasny dom
w oknach najwyraźniej
pada deszcz

3 komentarze:

  1. Już to zobaczyłam :-), ale zapisałabym inaczej.

    jasny dom
    deszcz pada
    tylko w oknach


    W "białym" albo "pobielonym" domu szyby są jeszcze ciemniejsze, no i wtedy wyraźniej widać, że chodzi o ścianę domu.
    A może tylko mi się tak wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sobie wezmę Twoją wersję.

    jasny dom
    tylko w oknach
    pada deszcz

    To "tylko" mi się nie podoba,
    bo precyzuje bardzo uznaniowo.
    na tle drzwi też przecież pada,
    a na tle rynny to wręcz leje! ;-)

    pobielony - robi się skansenowo?

    biały dom - a co na to Obama?

    :-)

    No i chciałem to zrobić tak, o naiwności!,
    żeby to "najwyraźniej" było takim codziennym
    "najwyraźniej". A to powszechnie używane
    "najwyraźniej" nie jest tylko określeniem jakościowym, obiektywnym typu
    "Na tym zdjęciu wyglądam najwyraźniej",
    tylko takim niepewnościowo subiektywnym:

    "na tym zdjęciu wyglądam najwyraźniej
    z okna"

    No nic, najwyraźniej się myliłem :-)

    Bardzo dziękuję za komentarz i cierpliwość
    przy czytaniu odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę uprzejmnie ;-)

    Z "tylko" masz rację, ale robiłam co mogłam.

    OdpowiedzUsuń